Vi leverer til Akershus, Drammen, Oslo og Østfold!

Ofte stilte spørsmål

1) Hvordan legger jeg varer i handlekurven?
Du finner ønskede varer ved å navigere deg frem blant kategoriene på venstre side innunder kategorien ‘produkter’ i nettbutikken, eller ved å søke på én bestemt vare i søkefeltet.

2) Er merverdiavgift inkludert i prisene? 
Merverdiavgiften er ikke inkludert i prisene som du ser i nettbutikken. Alle priser er oppgitt i NOK.

3) Hvordan betaler jeg for varene? 
Du kan betale med VISA eller MasterCard i nettbutikken. Bedrifter med organisasjonsnummer kan søke om kredittbetaling.

4) Kan jeg legge til varer etter bestillingen er gjennomført?
Du kan dessverre ikke legge til varer etter at du har sendt inn bestillingen, men du kan sende inn en ekstra bestilling.

5) Hvordan ser jeg mine bestillinger?
Når du gjennomfører en ordre, vil du automatisk motta en ordrebekreftelse med opplysninger om din ordre. Hvis du har opprettet en brukerprofil kan du også finne igjen tidligere ordrer ved å logge inn der.

6) Når må jeg bestille for å få varene neste dag? 
Du må bestille før midnatt for å få varene levert neste dag.

7) Kan jeg få levering samme dag som jeg bestiller varene?
Ja, men dette må avtales med hovedkontoret.

8) Hva gjør jeg hvis jeg ikke har fått det jeg bestilte?
Hvis du ikke har mottatt de varene du har bestilt bør du kontakte oss via telefon (22 64 11 72) eller per mail (post@eurofrukt.no). Vi leverer nye varer omkostningsfritt.

9) Hva gjør jeg hvis en vare er skadet eller ødelagt?
Hvis du mottok en vare som er skadet eller ødelagt bør du kontakte oss via telefon
(22 64 11 72) eller per mail (post@eurofrukt.no). Vi vil kompensere for den ulempen dette har medført.

10) Hvor leverer dere?
Ferske Fristelser leverer varer til hele Akershus, Oslo og Østfold.

11) Når leverer dere?
Vi leverer varer fra mandag til lørdag.

12) Vil det legges til fraktkostnader?
Ved leveranse under 1000 kr tilkommer et fraktgebyr på 150 kr innenfor Akershus, Oslo og Østfold. Hvis du bestiller varer utenfor disse områdene vil fraktkostnader og leveringstidspunkt avtales i hvert enkelt tilfelle.

13) Hvilke rutiner har dere for pakking av varer?
Varene blir pakket om natten og kontrolleres manuelt for at vi skal kunne garantere høy kvalitet på varene. Deretter blir de satt på kjøl til morgenen etter. Alle varer blir behandlet forsiktig og forskriftsmessig med hensyn til pakking, oppbevaring og temperatur.